گیزمو

مطالبی مفید از دنیای کامپیوتر که شاید کمتر شنیده اید

گیزمو

مطالبی مفید از دنیای کامپیوتر که شاید کمتر شنیده اید

طبقه بندی موضوعی

وبلاگ پیش رو جهت ارائه مطالبی در رابطه با دنیای فناوری اطلاعات راه اندازی گردیده است. امیدوارم مطالبی که در وبلاگ قرار می گیرند مورد استفاده بازدید کنندگان عزیز قرار بگیرد.

تمام مطالبی که در اینجا منتشر می شوند به هیچ عنوان کپی پیست محض نمی باشد. نویسنده تلاش می کند مطالب این وبلاگ، برای بار اول در فضای اینترنت منتشر شود و یا حداقل ترجمه ای از یک مطلب غیر فارسی باشد. نویسنده به قانون کپی رایت معتقد و پایبند بوده و در صورتی که مطلبی تکراری از یک وبگاه فارسی زبان دیگر در این وبلاگ منتشر شود، با ذکر منبع به صورت لینک فعال، حق نویسنده ی اصلی مطلب محفوظ نگاه داشته شود.

و اما ...

کپی کردن مطالب این وبلاگ مشروط به کسب مجوز بوده و کسانی که مطالب این وبلاگ را کپی می نمایند، باید لینک منبع را در انتها درج کنند .

هر مطلبی که می بینید و احساس دلبستگی به آن پیدا می کنید، لزوما نباید کپی پیست بشود! درج لینک فعال کنید و اشاره ای به منبع اصلی داشته باشید. کپی پیست بدون درج لینک و منبع هیچ تفاوتی با دزدی ندارد و برخورد قانون با دزد در هر شرایطی مشخص و معین است. امیدوارم یادتان باشد که این کار دزدی است ، بی هیچ شک و تردیدی.

 

پ.ن : لینک فعال به لینکی می گویند که وقتی موس را روی آن قرار می دهید به شکل دست درآید و در اصطلاح به آن Hyperlink گفته می شود.