گیزمو

مطالبی مفید از دنیای کامپیوتر که شاید کمتر شنیده اید

گیزمو

مطالبی مفید از دنیای کامپیوتر که شاید کمتر شنیده اید

طبقه بندی موضوعی

ابزاری در ویندوز برای توضیح مشکلات سیستم

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۱۰ ق.ظ

این ابزار به شما اجازه می دهد در هنگام کار با سیستم، اسکرین شات یا عکس هایی در هر مرحله از اجرای یک نرم افزار یا طی مسیر برای رسیدن به مکانی از سیستم، گرفته شود تا شخصی که برای حل مشکل به او رجوع شده است، از جزئیات کامل مشکل مطلع گردد. شما می توانید به راحتی در حین کار با سیستم، برای هر یک از اسکرین شات های گرفته شده Comment یا توضیح مورد نیاز را اضافه کنید. زمانی که کار ضبط اسکرین شات های مورد نیاز از مراحل کار با سیستم پایان یافت، عکس ها و توضیحات همگی در یک فایل واحد ضبط می شوند که این فایل می تواند توسط مرورگر اینترنت باز گردد. این فایل حاوی عکس های گرفته شده و Comment ها و یک سری توضیحان اضافه خواهد بود که در پایان ضبط تصاویر، در آدرسی که شما تعیین می کنید به صورت فشرده و با فرمت ZIP ذخیره می گردد.

چگونه از PSR استفاده کنیم

  • منوی استارت را باز کرده و در قسمت جستجو PSR را تایپ کنید. در لیست جستجو شده بر روی psr.exe کلیک کنید تا این ابزار باز شود. شکل زیر تصویری از این ابزار را نمایش می دهد.

 

  • بر روی Start Record کلیک کرده و سپس مراحل کار خود برای مسیر مورد نظر را طی کنید. میتوانید در هر زمان که نیاز داشتید عملیات را Pause کرده و Resume کنید.
  • در هر زمان میتوانید بخشی از صفحه را highlight کرده و توضیح به آن اضافه کنید.
  • زمانی که کارتان تمام شد بر روی Stop Record کلیک کنید. سپس با تعیین آدرس محلی برای ذخیره فایل MHT فشرده شده، به کار خود پایان خواهید داد.

حال می توانید این فایل را به کسی که در نظر دارید ارسال نمایید.

 

اطلاعات بیشتر در مورد PSR از سایت مایکروسافت

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی