گیزمو

مطالبی مفید از دنیای کامپیوتر که شاید کمتر شنیده اید

گیزمو

مطالبی مفید از دنیای کامپیوتر که شاید کمتر شنیده اید

طبقه بندی موضوعی

اگر شما از افرادی هستید که از قابلیت افزودن تب های متعدد در یک پنجره مرورگر اینترنت استفاده زیادی می کنید، میتونید این قابلیت رو به بخش مرورگر ویندوز یا همون My Computer هم اضافه کرده و از تجربه کار با این قابلیت لذت ببرید! TabExplorer یک نرم افزار رایگان و جالب می باشد که میتواند به مرورگر فایل ویندوز، تب های ساده یا سفارشی سازی شده اضافه کند تا بدین ترتیب مدیریت راحت تری بر روی پنجره های باز داشته باشید.

TabExplorer یک نرم افزار ساده و کاربر پسند به دور از هرگونه پیچیدگی خاص می باشد که باعث می شود کاربران بتوانند به راحتی با آن کار کنند. یکی از ویژگی هایی که نرم افزار ارائه می دهد، قابلیت رنگی کردن تب های مختلف به انتخاب کاربر می باشد. بدین ترتیب برای هر تب می توان رنگ خاصی را اختصاص داد تا تمایز تب های موجود از یکدیگر، با سهولت بیشتری انجام بشه.

 

در کامپیوتر من هنگامی که این نرم افزار نصب شد، حجمی کمتر از 30MB از حافظه رو اشغال کرد که این موضوع نشون میده با نرم افزار فوق العاده سبکی مواجه نیستیم اما خیلی هم سنگین نیست. پس میشه برای سیستم های ضعیف که با کمبود حافظه مواجه هستند، روی این نرم افزار حساب کرد و به نصب اون پرداخت.

از ویژگی های دیگر این نرم افزار، قابلیت Drag&Drop بین تب های مختلف هست که میتونید به وسیله این قابلیت به راحتی فایل های مورد نظرتون رو کپی یا جابجا کنید. همچنین میتونید تب ها رو از هم جداکنید و هر کدوم رو روی یک پنجره جداگانه داشته باشید یا تب ها رو کنار هم گروه بندی کنید. (کسانی که با مرورگر اینترنت کروم کار میکنند با این قابلیت به خوبی آشنا هستند.)

این نرم افزار با تمام ویندوز ها سازگاری دارد. همچنین نسخه پرتابل این نرم افزار موجود است.

وب سایت نرم افزار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی